Головна / Звернення громадян

Звернення громадян

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Житомирської районної державної адміністрації у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 10003, м.Житомир, вул. Л. Українки, 1 (каб. 208);
  • надати звернення до загального відділу апарату Житомирської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: м. Житомир,  вул. Л. Українки, 1 (каб. 208)  

Зразки написання заяви (клопотання), скарги, пропозиції див. тут

            

    Години роботи відділу:

             понеділок - четвер - з 9:00 до 18:00,

             п’ятниця - з 9:00 до 17:00

            обідня перерва з 13:00 до 14:00

           Субота, неділя - вихідні дні

  • викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіку особистого прийому

 

 

Працює «гаряча» телефонна лінія: телефон  (0412) 42-46-88

 

«Гаряча» телефонна лінія Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області: телефон (0412) 34-24-31

 

 

 

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли на адресу Житомирської райдержадміністрації

у I півріччі 2018 року

 

Робота по розгляду звернень громадян у Житомирській районній державній адміністрації у  першому півріччі 2018 року здійснювалася згідно Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та інших законодавчих актів.

Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється Житомирською районною адміністрацією при розгляді звернень. Не допускати тяганини, розглядати справи конкретно, допомагати  максимально, проявляти тактовність, повагу до людей, чітко організовувати прийом громадян - саме такі вимоги керівництво райдержадміністрації втілює в    життя при організації роботи зі зверненнями громадян.

Протягом першого півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 852 звернення. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість всіх звернень зменшилась на 803.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни  у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

  • соціального захисту – 310
  • аграрної політики і земельних відносин – 200
  • комунального господарства – 32
  • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 28.

На виконання нормативно-правових актів голова райдержадміністрації, його заступник,  керівники структурних підрозділів забезпечували проведення особистого прийому громадян. Прийом проводився у відведені дні та години.

Облік особистого прийому громадян ведеться на картках реєстрації прийому громадян, в журналах обліку особистого прийому громадян. До повного вирішення питання звернення громадян  перебувають на контролі.

Голова райдержадміністрації здійснює особисті виїзних прийоми громадян. За звітний період проведено 14 виїзних прийомів. Про час і місце проведення прийому громадян жителі населених пунктів повідомляються  завчасно.

Мета цих заходів:

- забезпечити результативність взаємодії районної державної адміністрації і її підрозділів з органами місцевого самоврядування району у вирішенні соціально-економічних проблем;

- підвищити персональну відповідальність керівників підрозділів адміністрації, сільських голів за доручену справу;

- підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян.

Звернення громадян, які надходять під час проведення виїзного прийому, реєструються в окремому журналі.

В результаті роботи виїзної приймальні головою райдержадміністрації давалися доручення відповідним службам щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

Така форма роботи керівників з населенням задовольняє громадян сільських населених пунктів. Завдяки їй сільське населення має можливість вирішувати свої проблеми, не виїжджаючи з населеного пункту.

Протягом першого півріччя 2018 року згідно затвердженого графіку виїзні прийоми відбулись в таких сільських радах: Березівська, Миролюбівська, Руднє-Городищенська, Вересівська, Садківська, Високо-Пічська, Василівська, Озерянківська, Головенківська.

Однією  із  зручних  форм  звернення  громадян  є  телефонний  зв’язок,  функціонування  якого  забезпечує  «гаряча  лінія» райдержадміністрації.

Протягом першого півріччя 2018 року на «гарячу лінію» райдержадміністрації надійшло 7 звернень від громадян Житомирського району. Усім заявникам  було надано роз’яснення щодо норм законодавства з порушених  питань, а також необхідну довідкову інформацію.

За звітний період найбільше звернень надійшло від:

- Новогуйвинської селищної ради - 87 (9%);

- Станишівської ОТГ – 72 (8,4%);

- Троянівської, Сінгурівської сільських рад – 41 (4,8%);

- Березівської сільської ради – 37 (4,3%);

- Вертокиївської сільської ради – 34 (4%);

- Глибочицької ОТГ - 32 (3,8%);

- Тетерівської ОТГ - 30 (3,5%).

З метою поліпшення соціального становища громадян, при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище.

Керівництво районної державної адміністрації забезпечило виконання всіх заходів, що визначають механізм опрацювання звернень громадян.

На всі звернення, що надходили протягом І півріччя 2018 року надано вичерпні відповіді у встановлені законодавством терміни.

Про забезпечення Житомирською районною державною адміністрацією права громадян на доступ до публічної інформації у квітні-червні 2018 року

 

З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. 

Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Доступ до публічної інформації здійснюється на принципах:

1) прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень;

            2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом;

            3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Відповідальним структурним підрозділом з питань опрацювання та організації розгляду запитів щодо надання публічної інформації є загальний відділ апарату райдержадміністрації.

У квітні-червні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 13 запитів на публічну інформацію, з них від фізичних осіб - 6 запитів, від юридичних осіб – 5, від громадських організацій – 2 запити. 

Найбільш запитувана інформація з питань аграрної політики та земельних відносин, діяльності закладів освіти району, житлової політики.

            На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

 

Інформаційно-аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли на адресу Житомирської райдержадміністрації у січні-березні 2018 року

 

Протягом січня-березня 2018 року в Житомирському районі продовжено роботу щодо здійснення організаційних та практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань та  забезпечення контролю за їх виконанням.

Районна державна адміністрація при розгляді звернень громадян керується Законом України «Про  звернення  громадян» та Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Аналіз  роботи  зі  зверненнями  громадян  в райдержадміністрації засвідчив, що за звітний період до адміністрації надійшло 467 звернень громадян, що на 626 звернень менше ніж за аналогічний період 2017 року.

За результатами аналізу структури звернень з’ясовано, що в січні-березні 2018 році до районної державної адміністрації за формою надходження надійшло: поштою 200 звернень, особисто заявниками подано – 267, за допомогою телефонного зв’язку («гаряча лінія»)- 3, на особистому прийомі - 6, на особистому виїзному прийомі - 3. За видами звернень: заяв – 464, скарг – 3. За суб’єктом: індивідуальних – 454, колективних - 13 .

Особисті прийоми громадян в районній державній адміністрації здійснюються на підставі розпорядження голови районної державної адміністрації від 27 березня 2018 року № 171 «Про організацію прийому громадян в  районній державній адміністрації».

У своїх зверненнях дописувачі порушили 467 питань. За тематикою проблем вагома частина звернень стосувалася проблем, пов’язаних із соціальним захистом – 245, аграрною політикою і земельними відносинами –154, комунальним господарством – 16, освітою, науковою, науково-технічною, інноваційною діяльністю та інтелектуальною власністю – 8, сім’єю, дітьми, молоддю, гендерною рівністю, фізичною культурою і спортом – 22.

Слід зазначити, що із загальної кількості звернень, які надійшли до районної державної адміністрації за звітній період найбільше звернень надійшло від найменш захищеної категорії громадян: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, інвалідів I,II,III групи, «дітей війни», від багатодітних сімей, одиноких матерів.

Районною державною адміністрацією та структурними підрозділами надається велика увага зверненням, які надійшли від інвалідів, ветеранів, учасників Великої Вітчизняної війни та інших категорій малозахищених верств населення, громадян із окупованих територій України, а також учасникам АТО.

Усі звернення були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі заяви надано відповіді у визначені законодавством терміни.

За вказаний період збільшилося надходження заяв про надання матеріальної допомоги на лікування та на вирішення соціально-побутових проблем.

З метою широкого роз’яснення населенню конституційних прав у райдержадміністрації працює телефон «гарячої лінії».

Питання про роботу із зверненнями громадян розглядалося на засіданні колегії районної державної адміністрації, прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації, яке направлено в усі структурні підрозділи, виконкоми селищних та сільських рад для вжиття заходів щодо усунення причин, які породжують скарги.

За підсумками роботи із зверненнями громадян вважати, що основний комплекс організаційних завдань на виконання положень Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за звітний період було вирішено.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації.

***

Електронна форма для відправлення звернення громадян до Житомирської облдержадміністрації.

 

Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження № 435 від 20.12.2016 "Про запровадження пілотного проекту організації та проведення особистих прийомів громадян у режимі відеоконференц-зв'язку".

 

Подати заявку на відеоприйом можна за посиланням:  http://oda.zt.gov.ua/internet-prijmalnya.html.

 

Документом передбачена організація розгляду звернень та особистого прийому громадян посадовими особами облдержадміністрації в режимі відеоконференц-зв'язку з метою підвищення рівня доступності органів виконавчої влади для громадян.

 

Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на веб-порталі облдержадміністрації в установленому порядку.

 

 Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити:

- стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення;

- відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (при необхідності та у разі наявності таких документів);

- бажані дату та час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в межах запропонованого графіка.

 

Після надсилання заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку протягом трьох робочих днів відвідувачу надійде повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка матиме унікальний реєстраційний номер, який є незмінним.

Подання заявки здійснюється за сім календарних днів до проведення особистого прийому громадян у режимі відеоконференц-зв'язку.

***

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за 2017 рік та виконання в районі вимог     законодавства України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

                       

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

Діяльність Житомирської районної державної адміністрації спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

 Одним із пріоритетних завдань районної державної адміністрації, її відділів і управлінь є задоволення законних прав та інтересів громадян, оперативне вирішення порушених у їхніх зверненнях проблем. В адміністрації вживаються заходи для зміцнення виконавської дисципліни щодо своєчасного і повного розгляду звернень громадян, усунення причин, що їх породжують, забезпечення відкритості і гласності діяльності райдержадміністрації.

В районі створена та працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період нею скористалося 12 громадян.

Керівники та посадові особи адміністрації  проводять особистий прийом громадян. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години. Графіки прийому доводяться до відома громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 22 виїзних прийомів.

Від жителів Житомирського району у 2017 році до райдержадміністрації надійшло 2633 звернення, що на 116 одиниць менше ніж за аналогічний період минулого року.

Здебільшого питання стосувались:

-          соціального захисту – 1364

-          аграрної політики і земельних відносин – 766;

-          комунального господарства – 139 ;

-          сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 136.

Найбільше звернень надійшло від:

      - Новогуйвинської селищної ради - 312

      - Глибочицької сільської ради – 108

      - Високопічської  сільської ради – 103

      - Троянівської сільської ради – 100

      - Березівської сільської ради – 99

      - Сінгурівської сільської ради – 98.

        Найбільше звернень у 2017 році розглянуто юридичним сектором, сектором у справах сім’ї, молоді та спорту, управлінням праці та соціального захисту населення, відділом регіонального розвитку, містобудування та архітектури, відділом житлово – комунального господарства та цивільного захисту населення райдержадміністрації.

         Жителів району найбільше турбували  питання виділення грошової допомоги на лікування, призначення житлових субсидій, виділення земельних ділянок під будівництво житла, дотримання законності у приватизації земельних ділянок та інші.

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи зі зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

Стан роботи зі зверненнями громадян постійно висвітлюється на сторінках веб-сайту райдержадміністрації.

 

Стан забезпечення Житомирською районною державною адміністрацією права громадян на доступ до публічної інформації у 2017 році

 

З метою забезпечення безумовного виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в Житомирському районі проводиться відповідна робота щодо реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.  Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Доступ до публічної інформації здійснюється на принципах:

1) прозорості та відкритості діяльності суб'єктів владних повноважень;

            2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом;

            3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Надання публічної інформації Житомирською райдержадміністрацією здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Відповідальним структурним підрозділом з питань опрацювання та організації розгляду запитів щодо надання публічної інформації є загальний відділ апарату райдержадміністрації.

У 2017 році до районної державної адміністрації надійшло 87 запитів на публічну інформацію, з них  від фізичних осіб - 35 запитів, від юридичних осіб – 21, від громадських організацій – 31 запит. 

Найбільш запитувана інформація з питань освіти і науки, аграрної політики та земельних відносин

            На запити, що надійшли до райдержадміністрації, надано відповіді запитувачам у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни. 

 

ДОВІДКА

про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Житомирської райдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2017 року


             Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян Житомирська районна державна адміністрація проводить роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян у 2016 році та підвищення її ефективності у 2017 році розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 24 лютого 2017 року.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 5 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються  особисті та виїзні  прийоми громадян. Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації та посадових осіб проводиться не рідше чотирьох разів на місяць.

Звернення громадян систематично аналізуються. Інформація про звернення, які  відображають найважливіші суспільні проблеми невідкладно надається керівництву райдержадміністрації та аналізується на апаратних нарадах.

 Протягом І півріччя 2017 року до райдержадміністрації надійшло 1655 звернень. Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

з питань соціального захисту – 926 (56 %);

з питань аграрної політики і земельних відносин – 170 (10 %)

з питань транспорту і зв’язку – 25 (1 %);

з питань комунального господарства – 46 (2,7 %);

з питань сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 45 (2,7 %).

Аналіз звернень за категоріями авторів свідчить, що значна частина звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій населення – інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких . Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Робота зі зверненнями громадян в райдержадміністрації є одним із пріоритетних напрямів, тому постійно вживаються заходи, спрямовані на застосування нових підходів до її організації з метою забезпечення неухильного виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Заходи, що вживаються райдержадміністрацією при розгляді звернень громадян, сприяють упровадженню нових форм спілкування влади і громадян, налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

 

 

***

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за 2016 рік та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630.

При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи цієї комісії у 2016 році проведено 12  засідань.

 В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія, на яку у 2016 році звернулося 20 громадян.

З метою більш повної реалізації прав громадян, керівництвом райдержадміністрації у звітному періоді проведено 22 виїзних прийомів.

У 2016 році  до райдержадміністрації надійшло 2749 звернення, що на 1,58 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року.

       Розподіл звернень за галузями наведено нижче:

-        соціального захисту – 1663 (64 %);

-        аграрної політики і земельних відносин – 663 (24 %);

-        житлової політики – 80 (3 %);

-        транспорт і зв’язок – 80 (3 %);

-        комунального господарства – 93 (3,4 %);

-        екологія та природні ресурси –40 (1,5 %);

-        сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 5(2 %).

 Найбільше звернень надійшло від:

       - Новогуйвинської селищної ради – 424 (15,6 %);

       - Глибочицької сільської ради – 149 (5,5 %);

- Сінгурівської сільської ради – 137 (5 %);

       - Пісківської сільської ради – 113 (4,1 %);

       - Високопічської сільської ради – 108 (4 %);

       - Березівської сільської ради – 95 (3,4%).

З метою поліпшення соціального становища громадян при райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним і неповним сім’ям , дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище. Протягом 2016 року з районного бюджету 195 громадянам виділено матеріальну допомогу на загальну суму 224 тис.200 грн.

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

  Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.


 

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за ІІІ квартал 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

                       

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 9 місяців 2016 року проведено 9 засідань.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 7 громадян.

  Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 16 виїзних прийомів.

За ІІІ квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 1610 звернення, що на 1,8 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

·         соціального захисту – 845 (52,5 %);

·         аграрної політики і земельних відносин – 490 (30,4 %);

·         житлової політики – 65 (4,0 %);

·         транспорт і зв’язок – 57 (3,5 %);

·         комунального господарства – 54 (3,4 %);

·         екологія та природні ресурси – 35 (2,2 %);

·         сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 34 (2,1 %).

              

Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 187 (11,6 %);

·         Глибочицької сільської ради – 91 (5,7 %);

·         Сінгурівської сільської ради – 71 (4,4 %);

·         Високопічської сільської ради – 62 (3,9 %);

·         Пісківської сільської ради – 62 (3,9 %);

·         Іванівської сільської ради – 53 (3,3 %);

·         Березівської сільської ради – 49 (3,0 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

***

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

              

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за І півріччя 2016 року проведено 6  засідань.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За звітний період звернулись 3 громадянина.

   Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За І півріччя було проведено 10 виїзних прийомів.

За ІІ квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 1124 звернення, що на 2,71 % більше порявняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

ü соціального захисту – 613 (54,5 %);

ü аграрної політики і земельних відносин – 323 (28,7 %);

ü транспорт і зв’язок – 46 (4,1 %);

ü комунального господарства – 45 (4,0 %);

ü житлової політики – 38 (3,4 %);

ü екологія та природні ресурси – 25 (2,2 %);

ü сім’я, діти, молодь, гендерна рівність,фізична культура і спорт – 16 (1,4 %).

                Найбільше звернень надійшло від:

·                    Новогуйвинської селищної ради – 133 (11,8 %);

·                    Глибочицької сільської ради – 64 (5,7 %);

·                    Високопічської сільської ради – 46 (4,1 %);

·                    Сінгурівської сільської ради – 45 (4,0 %);

·                    Пісківської сільської ради – 42 (3,7 %);

·                    Березівської сільської ради – 37 (3,3 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

***

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за І квартал 2016 року проведено 3  засідання.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перший квартал 2016 року звернувся 1 громадянин.

  Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 4 виїзних прийомів.

Стан роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 26.02.2016 року.

  За І квартал 2016 року до райдержадміністрації надійшло 672 звернення, що на 5,51 % більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Здебільшого питання стосувались:

ü   соціального захисту – 401 (59,67 %);

ü   аграрної політики і земельних відносин – 191 (28,42 %);

ü   комунального господарства – 26 (3,87 %);

ü   транспорт і зв’язок – 14 (2,08 %);

ü   сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт – 9 (1,34 %);

ü   екологія та природні ресурси – 7 (1,04 %).

               Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 77 (11,46 %);

·         Глибочицької сільської ради – 40 (5,95 %);

·         Пісківської сільської ради – 28 (4,17 %);

·         Сінгурівської сільської ради – 27 (4,02 %);

·         Вересівської сільської ради – 25 (3,72 %).

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

 

Про підсумки роботи

зі зверненнями громадян за 2015 рік та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

                       

 

На виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян  здійснюються згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року №630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, згідно плану роботи якої за 2015 рік проведено 12  засідань.

В районі створена та щоденно працює з 09:00 до 18:00 «гаряча» телефонна  лінія,        за 2015 рік звернулось 7 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За звітний період було проведено 14 виїзних прийомів.

Стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 1734 звернення (1688 – письмових,  46 – усних), що на 2,1 % більше порівняно з 2014 роком. Здебільшого питання стосувались:

 

- соціального захисту – 718;

-  аграрної політики і земельних відносин – 708;

-  комунального господарства – 95.

 

Найбільше звернень надійшло від:

·                      Новогуйвинська селищна рада – 208;

·                      Троянівська сільська рада – 83;

·                      Глибочицька сільська рада – 73;

·                      Сінгурівська сільська рада – 73;

·                      Високопічська сільська рада – 68;

·                      Кам’янська сільська рада – 66;

·                      Іванівська сільська рада – 62.

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації роботи із зверненнями громадян виконкомам сільських, селищної рад. Щорічно керівництвом райдержадміністрації проводяться збори громадян за місцем проживання.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

 

 

 

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за дев»ять місяців 2015 року проведено  девять засідань комісії.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За  девять місяців 2015 року звернулось 6 громадян.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За відповідний період 2015 року проведено  8 виїзних прийомів.

За  девять місяців 2015 року до райдержадміністрації надійшло 910 звернень.

Найбільше звернень надійшло від:

Новогуйвинської селищної ради – 89;

Троянівської сільської ради – 72;

Кам’янської  сільської ради – 41;

Сінгурівської сільської ради – 39

Високопічської сільської ради – 36;

Іванівської сільської ради – 34;

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.

  

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

 

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за перше півріччя 2015 року проведено   шість засідань комісії.

В районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перше півріччя 2015 року звернувся 2 громадянина.

Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян. За відповідний період 2015 року проведено  2 виїзних прийоми.

За перше півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 472 звернення.

Найбільше звернень надійшло від:

·         Новогуйвинської селищної ради – 53;

·         Троянівської сільської ради – 47;

·         Кам»янської  сільської ради – 20;

·         Високопічської сільської ради – 19;

·         Іванівської сільської ради – 18;

·         Сінгурівської сільської ради – 18.

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.           

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

   Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі.


 

Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року та забезпечення виконання в районі вимог

законодавства щодо розгляду звернень громадян



         На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 року № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008» райдержадміністрація повідомляє, що особлива увага приділяється поліпшенню роботи із зверненнями громадян. При райдержадміністрації  утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за перший квартал 2015 року проведено три  засідання комісії.

         У районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна  лінія. За перший квартал 2015 року звернувся 1 громадянин.

         За перший квартал 2015 року до райдержадміністрації надійшло 122 звернення.

Найбільше звернень надійшло від:

 

Троянівської сільської ради – 26;

Новогуйвинської селищної ради – 11;

Високопічської сільської ради – 6;

Іванівської сільської ради – 6;

Сінгурівської сільської ради – 4.

 

При райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.   

Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до райдержадміністрації.

         Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 

***

 

Про підсумки роботи
звернень громадян за 2014 рік та забезпечення виконання в районі вимог

законодавства щодо розгляду звернень громадян

 

Заходи щодо забезпечення розгляду звернень громадян здійснюється згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, доручень Уряду, постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630.

Особлива увага приділяється поліпшенню роботи зі зверненнями громадян. При райдержадміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Згідно плану роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян за   2014 рік було проведено дванадцять  засідань комісії.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 14.01.2014 року №5 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації на 2014 рік.

У районі створена та щоденно працює «гаряча» телефонна лінія. Керівництвом райдержадміністрації здійснюються виїзні прийоми громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

За 2014 рік до райдержадміністрації надійшло  946 звернень, з них 916 – письмових, 30 усних.

Найбільше звернень надійшло від:

 

Новогуйвинська селищна рада – 83;

 Іванівська сільська рада – 47;

Кам»янська сільська рада – 45;

Глибочицька сільська рада – 39;

Троянівська сільська рада – 27.

Сінгурівська сільська рада – 26;

 

Періодично здійснюється моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян. Постійно надається практична і методична допомога в організації даної роботи виконкомам сільських, селищної рад. Щорічно керівництвом райдержадміністрації проводяться збори громадян за місцем проживання.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

               

 

 

Copyright © 2008
Розробка сайту веб студія SEOTM